پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:02 - 1402/10/03

یادداشت بهزاد تیمورپور

اجرای قوانین فرهنگی و اجتماعی نباید تحت تاثیر هجمه های رسانه ای متوقف یا کُند شود / پدیده قانون گریزی خطرناک است

کارگر آنلاین | مشکلات و بی نظمی در قانون گریزی های فرهنگی و اجتماعی این روزها زیاد به چشم می خورد و مجریان قانون گاها با سلیقه های مختلف در اجرا به آن توجه می کنند .

 مشکلات و بی نظمی در قانون گریزی های فرهنگی و اجتماعی این روزها زیاد به چشم می خورد و مجریان قانون گاها با سلیقه های مختلف در اجرا به آن توجه می کنند.

 در پژوهشی در سال 1395 در سطح شهر تهران پدیده قانون گریزی دومین مشکل فرهنگی مردم به شمار آمده است و این باید در سر لوحه مدیران فرهنگی قرار می گرفت تا ترویج رعایت و پاینبدی به قانون در بین شهروندان افزایش می یافت امام افسوس تغییر مداوم مدیران و عدم انتخاب تخصصی آن ها از جامعه فرهنگی اولویت ها را به زیر می کشد و آنچه که نباید اتفاق بیافتد می افتد .

رعایت قانون اگر در جامعه کم رنگ شود خطری است نابخشودنی و عادی شدن آن می تواند تمام ابعاد یک جامعه فعال شهری را بهم بریزد و جامعه ناهمگون و خطرناک را پدید آورد.

تبلیغات ، آموزش های عمومی در صدا و سیما و شبکه های اجتماعی و مدارس به طور منظم در حوزه رعایت قانون یک امر واجب است و با هنر تکرار آموزش می توان شاخص رعایت قانون را در جامعه بالا برد .

 

 

 

 

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین